גפן פרימו ג'ודו / מרגש: ליאו מסי פגש את ילדי / לפני 3 שנים גפן פרימו עשתה זאת גם כן.

הג'ודאית הישראלית (16) הפסידה ליריבה מרוסיה בגמר במשקל עד 57 קג באיטליה. Il y a 1 jour. כ״ז בסיון ה׳תשפ״א (07/06/2021) | 18:39. לא היו לי תסמינים אבל התחלתי להשתמש . הן מספרות כי המטרה הגדולה היא מדליות .

הביאה כבוד, בדיוק כמו אחותה: ×''ו×
×''ו×"ו: שתי מ×"ליות כסף ומ×"ליית from www.davar1.co.il
גילי כהן תהיה הנציגה למשחקים האולימפיים בטוקיו במשקל של עד 52 קג ולא גפן פרימו, כפי שאיגוד הג'ודו שקל בשבוע . כשהעולם נפתח התכוננו לצאת לאליפות אירופה, אבל אז גפן פרימו ואני חלינו בקורונה וכולן נשארו בארץ בגללנו. לא היו לי תסמינים אבל התחלתי להשתמש . הביאה כבוד, בדיוק כמו אחותה: הג'ודאית הישראלית (16) הפסידה ליריבה מרוסיה בגמר במשקל עד 57 קג באיטליה. הישראלית תפגוש בקרב על הזהב את אריסטיד גנטו מצרפת | כרם פרימו, אלופת אירופה לקדטיות וסגנית אלופת העולם עד גיל 21, הפסידה בסיבוב השני והודחה. הן מספרות כי המטרה הגדולה היא מדליות . הג'ודו היה אהבה ממבט ראשון.

הביאה כבוד, בדיוק כמו אחותה:

כ״ז בסיון ה׳תשפ״א (07/06/2021) | 18:39. גפן פרימו רק בת 20 וכבר הספיקה לזכות במדליית ארד באליפות אירופה. הן מספרות כי המטרה הגדולה היא מדליות . הביאה כבוד, בדיוק כמו אחותה: גילי כהן תהיה הנציגה למשחקים האולימפיים בטוקיו במשקל של עד 52 קג ולא גפן פרימו, כפי שאיגוד הג'ודו שקל בשבוע . לא היו לי תסמינים אבל התחלתי להשתמש . Il y a 1 jour. הג'ודאית הישראלית (16) הפסידה ליריבה מרוסיה בגמר במשקל עד 57 קג באיטליה. גפן, בת 21, מדורגת שלישית בעולם ואחותה הצעירה, רק בת 16, זכתה בשבוע שעבר באליפות אירופה לנוער. כשהעולם נפתח התכוננו לצאת לאליפות אירופה, אבל אז גפן פרימו ואני חלינו בקורונה וכולן נשארו בארץ בגללנו. לפני 3 שנים גפן פרימו עשתה זאת גם כן. הג'ודו היה אהבה ממבט ראשון. הישראלית תפגוש בקרב על הזהב את אריסטיד גנטו מצרפת | כרם פרימו, אלופת אירופה לקדטיות וסגנית אלופת העולם עד גיל 21, הפסידה בסיבוב השני והודחה.

הן מספרות כי המטרה הגדולה היא מדליות . הג'ודו היה אהבה ממבט ראשון. כשהעולם נפתח התכוננו לצאת לאליפות אירופה, אבל אז גפן פרימו ואני חלינו בקורונה וכולן נשארו בארץ בגללנו. לפני 3 שנים גפן פרימו עשתה זאת גם כן. גפן, בת 21, מדורגת שלישית בעולם ואחותה הצעירה, רק בת 16, זכתה בשבוע שעבר באליפות אירופה לנוער.

גפן, בת 21, מדורגת שלישית בעולם ואחותה הצעירה, רק בת 16, זכתה בשבוע שעבר באליפות אירופה לנוער. ×
×"ווע×" ×"אולימפי | ללא קט×'ורי×" from www.olympicsil.co.il
הביאה כבוד, בדיוק כמו אחותה: גפן פרימו רק בת 20 וכבר הספיקה לזכות במדליית ארד באליפות אירופה. גילי כהן תהיה הנציגה למשחקים האולימפיים בטוקיו במשקל של עד 52 קג ולא גפן פרימו, כפי שאיגוד הג'ודו שקל בשבוע . כשהעולם נפתח התכוננו לצאת לאליפות אירופה, אבל אז גפן פרימו ואני חלינו בקורונה וכולן נשארו בארץ בגללנו. גפן פרימו זכתה במדליית ארד באליפות העולם בג'ודו עד 52 קג, אחרי שגברה על יריבה מאוזבקיסטן. לפני 3 שנים גפן פרימו עשתה זאת גם כן. הג'ודו היה אהבה ממבט ראשון. לא היו לי תסמינים אבל התחלתי להשתמש .

הישראלית תפגוש בקרב על הזהב את אריסטיד גנטו מצרפת | כרם פרימו, אלופת אירופה לקדטיות וסגנית אלופת העולם עד גיל 21, הפסידה בסיבוב השני והודחה.

לא היו לי תסמינים אבל התחלתי להשתמש . גפן, בת 21, מדורגת שלישית בעולם ואחותה הצעירה, רק בת 16, זכתה בשבוע שעבר באליפות אירופה לנוער. הן מספרות כי המטרה הגדולה היא מדליות . הישראלית תפגוש בקרב על הזהב את אריסטיד גנטו מצרפת | כרם פרימו, אלופת אירופה לקדטיות וסגנית אלופת העולם עד גיל 21, הפסידה בסיבוב השני והודחה. הג'ודאית הישראלית (16) הפסידה ליריבה מרוסיה בגמר במשקל עד 57 קג באיטליה. גילי כהן תהיה הנציגה למשחקים האולימפיים בטוקיו במשקל של עד 52 קג ולא גפן פרימו, כפי שאיגוד הג'ודו שקל בשבוע . גפן פרימו זכתה במדליית ארד באליפות העולם בג'ודו עד 52 קג, אחרי שגברה על יריבה מאוזבקיסטן. הביאה כבוד, בדיוק כמו אחותה: Il y a 1 jour. הג'ודו היה אהבה ממבט ראשון. כ״ז בסיון ה׳תשפ״א (07/06/2021) | 18:39. גפן פרימו רק בת 20 וכבר הספיקה לזכות במדליית ארד באליפות אירופה. לפני 3 שנים גפן פרימו עשתה זאת גם כן.

גפן פרימו רק בת 20 וכבר הספיקה לזכות במדליית ארד באליפות אירופה. הג'ודו היה אהבה ממבט ראשון. גפן, בת 21, מדורגת שלישית בעולם ואחותה הצעירה, רק בת 16, זכתה בשבוע שעבר באליפות אירופה לנוער. כ״ז בסיון ה׳תשפ״א (07/06/2021) | 18:39. לפני 3 שנים גפן פרימו עשתה זאת גם כן.

גפן, בת 21, מדורגת שלישית בעולם ואחותה הצעירה, רק בת 16, זכתה בשבוע שעבר באליפות אירופה לנוער. יש ×›×'ו×
יש ×›×'ו×": טל פליקר ×–×›×" ×'מ×"ליית from ynet-images1.yit.co.il
גפן, בת 21, מדורגת שלישית בעולם ואחותה הצעירה, רק בת 16, זכתה בשבוע שעבר באליפות אירופה לנוער. הג'ודו היה אהבה ממבט ראשון. כשהעולם נפתח התכוננו לצאת לאליפות אירופה, אבל אז גפן פרימו ואני חלינו בקורונה וכולן נשארו בארץ בגללנו. גילי כהן תהיה הנציגה למשחקים האולימפיים בטוקיו במשקל של עד 52 קג ולא גפן פרימו, כפי שאיגוד הג'ודו שקל בשבוע . הג'ודאית הישראלית (16) הפסידה ליריבה מרוסיה בגמר במשקל עד 57 קג באיטליה. לפני 3 שנים גפן פרימו עשתה זאת גם כן. Il y a 1 jour. הישראלית תפגוש בקרב על הזהב את אריסטיד גנטו מצרפת | כרם פרימו, אלופת אירופה לקדטיות וסגנית אלופת העולם עד גיל 21, הפסידה בסיבוב השני והודחה.

הן מספרות כי המטרה הגדולה היא מדליות .

כשהעולם נפתח התכוננו לצאת לאליפות אירופה, אבל אז גפן פרימו ואני חלינו בקורונה וכולן נשארו בארץ בגללנו. גפן פרימו רק בת 20 וכבר הספיקה לזכות במדליית ארד באליפות אירופה. גפן פרימו זכתה במדליית ארד באליפות העולם בג'ודו עד 52 קג, אחרי שגברה על יריבה מאוזבקיסטן. הג'ודאית הישראלית (16) הפסידה ליריבה מרוסיה בגמר במשקל עד 57 קג באיטליה. הג'ודו היה אהבה ממבט ראשון. הן מספרות כי המטרה הגדולה היא מדליות . גילי כהן תהיה הנציגה למשחקים האולימפיים בטוקיו במשקל של עד 52 קג ולא גפן פרימו, כפי שאיגוד הג'ודו שקל בשבוע . הביאה כבוד, בדיוק כמו אחותה: לא היו לי תסמינים אבל התחלתי להשתמש . לפני 3 שנים גפן פרימו עשתה זאת גם כן. כ״ז בסיון ה׳תשפ״א (07/06/2021) | 18:39. Il y a 1 jour. הישראלית תפגוש בקרב על הזהב את אריסטיד גנטו מצרפת | כרם פרימו, אלופת אירופה לקדטיות וסגנית אלופת העולם עד גיל 21, הפסידה בסיבוב השני והודחה.

גפן פרימו ג'ודו / מר×'ש: ליאו מסי פ×'ש את יל×"×™ / לפני 3 שנים גפן פרימו עשתה זאת גם כן.. Il y a 1 jour. כשהעולם נפתח התכוננו לצאת לאליפות אירופה, אבל אז גפן פרימו ואני חלינו בקורונה וכולן נשארו בארץ בגללנו. גפן פרימו רק בת 20 וכבר הספיקה לזכות במדליית ארד באליפות אירופה. לפני 3 שנים גפן פרימו עשתה זאת גם כן. כ״ז בסיון ה׳תשפ״א (07/06/2021) | 18:39.

לא היו לי תסמינים אבל התחלתי להשתמש  גפן פרימו. הביאה כבוד, בדיוק כמו אחותה: